torstai 3. joulukuuta 2015

Joulukalenteri - luukku 3

Omistan tämän luukun eräälle ystävälleni, joka kyllä tajuaa tästä luukusta, kuka hän on! :)





Rakastan tätä Rajattoman joululevyä, saatte kuulla sitä vielä lisää tässä kalenterissa! 
Tämä on yksi lempikappaleistani levyllä. En yleensä tykkää virsistä tai muista uskonnollisista lätinöistä, koska olen aikamoinen pakana ja uskon ihan muihin juttuihin kuin kristillisiin, mutta joululauluissa annan sen anteeksi.



Ystävä mielessään,
Koala Von Tukintolvana

6 kommenttia:

  1. Miepäs tiedän kuka on kyseessä hihii :}

    VastaaPoista
  2. Tämä on ihana! Just korkattiin "joulu" Tove-Leenan kanssa kuuntelemalla Rajatonta.

    Ja niistä uskonnollisista lätinöistä piti sanoa, että minäkin olen pitkään nikotellut kaikelle jeesus-hössötykselle. Nyt olen kuitenkin alkanut ajatella, että ne tarinat on satuja ja tarinoita siinä missä muutkin, eikä siinä ole mitään ristiriitaa, että kuuntelen ja laulan hengellisiä (joulu)lauluja. Eihän niihin juttuihin uskoa tarvitse :)

    Ihana joulukarenteli, seuraan täällä ihan intopiukeana <3

    ~hobittitoverisi Aukku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, fantasiatarinana minäkin sitä pidän, ja ei kaikkea tarvitse ottaa kirjaimellisesti. Kuitenkin se leima, minkä yhteiskunta antaa jos satut tykkäämään jostakin syystä laulusta, mikä on hengellinen, ärsyttää minua. Miksi en saa pakanana kuunnella joululauluja, oli ne hengellisiä tai ei? Mä rakastan musiikkia, antakaa minun nauttia siitä! Ja ei se minulta ole myöskään pois esittää hengellistä musiikkia, se on lahja heille, joille sillä on suurempi merkitys. :)

      Ja kiitos kehuista ja kommentista! Turo seikkailee jouluaattoon asti! Turo on ihana <3

      Poista
  3. Kettu juoksi yli järven.... minä en koskaan ole mieltänyt kettua joulueläimeksi - kuuluu vissiin
    länsinaapurin tyyliin....Mutta Turo tykkää kaikista yhtä paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Turo tykkää! Mulla oli yksi tietty kettu mielessä tätä tehdessä, ei liity hän kyllä jouluun mitenkään vaan on ihan ympärivuotisesti ihana!

      Poista

Heippa! Jätä rohkeasti kommenttia!